Sorea transmet a Agbar els serveis del cicle integral de l’aigua a Catalunya

Sorea transmet a Agbar els serveis del cicle integral de l’aigua a Catalunya

  • L’objectiu és establir majors sinèrgies, a través d’una integració de recursos, mitjans i coneixement
  • Emili Giralt, fins ara CEO de Sorea, és el nou director general d’Agbar
  • Els contractes amb més d’un milió de clients passen a ser gestionats per Agbar amb les mateixes condicions

Agbar anuncia que ha fet un pas endavant en la integració en el grup al qual pertany Sorea i ha evolucionat cap a una única marca de serveis del cicle integral de l’aigua a Catalunya.

En aquest sentit, Sorea ha transmès a Sociedad General de Aguas de Barcelona, S.A.U. (Agbar) la seva branca d’activitat de gestió del cicle integral de l’aigua que Sorea ha desenvolupat fins ara a Catalunya.

En conseqüència, des de l’1 de gener de 2021, els serveis que fins ara prestava Sorea a més de 250 municipis catalans passen a ser gestionats per Agbar. Així doncs, Agbar esdevé el nou gestor del servei i subroga la posició que tenia Sorea en aquests municipis. Aquesta transmissió no suposa cap modificació en la prestació del servei a les més d’1 milió de llars, empreses i administracions.

L’objectiu és establir majors sinergies, a través d’una integració de recursos, mitjans i coneixement, per assolir l’excel·lència en el servei; així com consolidar una estructura organitzativa dedicada exclusivament a la prestació dels serveis del cicle integral de l’aigua

Estructura corporativa

El fins ara CEO de Sorea, Emili Giralt, s’ha integrat en l’estructura corporativa d’Agbar com a director general. Així doncs, l’organigrama corporatiu es manté sota la presidència d’Àngel Simon i el comandament del conseller delegat d’Agbar, Albert Martínez Lacambra.

Giralt ha afirmat que “l’any 2020, hem encarat reptes impensables com a societat que han impactat en tots els àmbits de la vida social i econòmica. Aquesta situació ens ha obert una finestra d’oportunitat per estructurar millor la nostra activitat a Catalunya i així donar un millor servei a la ciutadania”. Així mateix ha destacat que “Agbar és un referent en qualitat i excel·lència en l’àmbit dels serveis del cicle integral de l’aigua i aporta una experiència de més de 150 anys en la gestió dels recursos hídrics”. “La integració de Sorea en el grup suposarà una millora del servei i ens permetrà una major capacitat per afrontar els reptes presents i futurs”, ha recalcat el nou director general d’Agbar.

El compromís de la concessionària, tal com destaca Emili Giralt, és “contribuir al desenvolupament sostenible, amb el full de ruta dels Objectius de Desenvolupament Sostenible i l’Agenda 2030, i apostar per la innovació. Seguim treballant amb el mateix compromís amb les persones i el medi ambient, per garantir un servei essencial com l’aigua”.

Canals de contacte

Agbar manté els mateixos canals d’atenció telefònica: 934 953 540 (atenció comercial); 900 405 070 (reclamacions); i 900 304 070 (avaries). Es mantenen les mateixes oficines d’atenció al client, les quals seguiran obertes per atendre la ciutadania amb cita prèvia. Ara bé, la pàgina web de la companyia passa a ser www.agbarclients.cat. I també es disposa d’un nou perfil de Twitter, que és @agbarclients.